چه کسب و کارهایی در شرایط بحرانی موفق می شوند؟
access_time1397/09/21
perm_identity
ارسال شده توسط shamsacademy.ir
folder_open
#ویدئوها
visibility
628 بازدید
گاو بنفش، ایدهای جالب در مورد متمایز بودن است. در دنیایی که از هر محصول میتوان نمونههای فراوانی یافت و رقابت بسیار شدید است، دیده شدن بسیار سخت شده است. ست گودین در کتاب گاو بنفش، متمایز بودن را به عنوان یکی از اصلیترین بایدهای بازاریابی مطرح میکند. فروش محصولاتی که مانند گاوی با رنگ بنفش جلب توجه کنند به سرعت افزایش پیدا میکند. به بازار نگاه کنید. بسیاری از محصولات از نظر کیفیت در یک جایگاه قرار دارند اما فروش یک برند خاص یا یک محصول خاص بسیار بالاتر از بقیه است. در بسیاری از موارد آن محصول تبدیل به یک گاو بنفش شده است. یعنی محصولی شده است که جلب توجه میکند و همه در موردش صحبت میکنن
مطالب زیر را حتما بخوانید
106 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
Start earning passive income—join our affiliate network today! https://shorturl.fm/3PDe4
https://shorturl.fm/f4TEQ
https://shorturl.fm/0EtO1
https://shorturl.fm/hQjgP
https://shorturl.fm/hQjgP